قوانین ناهارخوری دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
باسلام و احترام
قابل توجه اولیایی که دانش آموزان آنها از ناهار مدرسه استفاده می کنند:
۱٫ ثبت نام ناهار دانش آموز به صورت ماهیانه و طریق سایت مدرسه امکان پذیر می باشد.
۲٫ توجه داشته باشید سفارش ناهار به صورت یک سوم پرس ، نیم پرس و تمام پرس صورت خواهد
پذیرفت ، لذا با توجه به میل دانش آموز خود پرس مناسب را انتخاب نمایید.
۳٫ هزینه ی ناهار هر ماه بنا بر تعداد روزهای ارائه ناهار (تعطیلات رسمی از آن کسر شده است) تا ۲۰ام هر ماه مشخص می شود و اولیا می بایست نهایتا تا ۲۵ ام ماه بعد ثبت نام دانش آموزخود را با پرداخت هزینه قطعی نمایند.
۴٫ پس از پرداخت هزینه ناهار هر ماه و قطعی نمودن ناهار دانش آموز امکان لغو آن امکان پذیر نمی باشد.
۵٫ شیوه ی پرداخت و قطعی نمودن ثبت نام :
الف) مراجعه به سایت www.ayinroshansch.ir
ب) رفتن به منوی پرداخت ناهار دانش آموزان
ج) مطالعه قوانین خرید اینترنتی
د) وارد کردن کد ملی دانش آموز و انتخاب نوع پرس
ه) پرداخت وجه ناهار به صورت آنلاین
۶٫ چنانچه دانش آموز ناهار رزرو کرده باشد و در آن روز غیبت نماید ناهار همان روز سوخت خواهد شد و هزینه ای عودت نخواهد گردید.
۷٫ فروش روزانه ناهار نخواهیم داشت.
۸٫ به همراه ناهار به دانش آموزان قاشق و چنگال تمیز و ضدعفونی نیز ارائه خواهد شد. پیشنهاد می گردد درصورت تمایل به استفاده از قاشق و چنگال شخصی دانش آموز یک جفت قاشق و چنگال به همراه داشته باشد.
۹٫ چاشنی به همراه غذا بنا بر منو اعلام شده برای هر غذا سرو خواهد گردید.
۱۰٫ غذا به صورت گرم برای دانش آموزان سرو خواهد شد .
۱۱٫ معلمیین و مراقبین دانش آموزان در سالن ناهارخوری کنار دانش آموزان حضور خواهند داشت و آداب غذاخوری در کنار سرو غذا آموزش داده خواهد شد.
۱۲٫ عنایت داشته باشید چنانچه تعطیلی مشخص نشده ای در طول سال تحصیلی به وجود آید، کلیه ی مطالبات از ابتدا تا انتهای سال تحصیلی با ناهار اردیبهشت ماه تسویه خواهد شد .

اولیای گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات دانش آموزان به دقت مطالعه فرمایید.
ورود کاربران به سامانه خدمات مجتمع آموزشی آئین روشن هنگام استفاده از پروفایل شخصی، ارائه شده توسط مجتمع آموزشی آئین روشن به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و سامانه خدمات مجتمع آموزشی آئین روشن است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سامانه خدمات مجتمع آموزشی آئین روشن از سوی اولیاء دانش آموز است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سامانه خدمات مجتمع آموزشی آئین روشن منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً اولیاء نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر هستند. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سامانه خدمات مجتمع آموزشی آئین روشن تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سامانه خدمات مجتمع آموزشی آئین روشن به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف کاربر
کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که مدرسه برای دانش آموز ایجادگردیده است، به ثبت سفارش و خدمات دانش آموز اقدام کند.
تعریف فروشنده
محصولات ارایه شده در وب‌سایت، توسط مجتمع آموزشی آئین روشن از شرکت‌های معتبر و رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود. همچنین اعتبار شرکت ها توسط مجتمع آموزشی آئین روشن بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.
– مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشنده است.
– بیستم تا بیست و پنجم هر ماه صفحه دانش آموزان فعال و ثبت خدمات برای ماه آینده امکان پذیر می باشد و بعد از آن به هیچ عنوان امکان ثبت سفارش وجود ندارد، فقط در صورتی خدمات به دانش آموزان ارائه می گردد که سفارش با پرداخت، نهایی گردد.
– پس از نهایی نمودن سفارشات به هیچ عنوان امکان لغو سفارش وجود ندارد، لازم به ذکر است که خدمات رزرو شده در سامانه خدمات مجتمع آموزشی آیین روشن فقط جهت ارائه در داخل مدرسه می باشد و ارسال برون بر مقدور نمی باشد.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویس های سامانه خدمات مجتمع آموزشی آئین روشن استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت و خرید می‏‌کنید ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که مجتمع آموزشی آئین روشن خدمات ماهانه دانش آموز شما را تهیه و داخل مدرسه ارائه نماید.
سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی
مجتمع آموزشی آئین روشن به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از سرویس های سامانه خدمات استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
مجتمع آموزشی آئین روشن متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سامانه را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سامانه خدمات مجتمع آموزشی آئین روشن ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
ثبت، رزو و تکمیل سفارش ماهانه
– روز آموزشی به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در روزهای آموزشی ارائه می‌‏شوند. سامانه خدمات مجتمع آموزشی آئین روشن به مشتریان خود از بیستم تا بیست و پنجم هر ماه ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان رزو می‌‏دهد.
– سامانه خدمات مجتمع آموزشی آئین روشن مجازاست بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف خدمات جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه رزروهای ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، در مدرسه ارائه می شود.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی سرویس ها درسامانه خدمات مجتمع آموزشی آئین روشن، حق بلا اثر نمودن رزرو و خرید انجام شده توسط اولیاء، برای مجتمع آموزشی آئین روشن محفوظ است. اولیاء با ورودبه سامانه خدمات مجتمع آموزشی آئین روشن می‌پذیرندازاین امرآگاهی داشته ودراین خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– اولیاء باید هنگام رزرو خدمات مورد نظر خود، مراحل رزرو را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، رزرو خدمات دانش آموز قابل پیگیری و ارائه نخواهد بود. بنابراین درج سرویس مورد نظر در روز و تاریخ مورد نظر و نهایتاً پرداخت اینترنتی ، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است.
– امکان پرداخت در محل مدرسه برای سفارش‌ها، وجود ندارد و لازم است صورتحساب به صورت پرداخت اینترنتی تسویه شود.
– امکان خرید غذای روزانه به هیچ عنوان مقدور نمی باشد.
– از آنجا که سامانه خدمات مجتمع آموزشی آئین روشن یک وب‌سایت ارائه خدمات به دانش آموزان در داخل مدرسه است، سفارش یک کالا به تعداد ، مغایر با هدف مصرف دانش آموزان است بنابراین امکان سفارش بیشتر وجود ندارد.
– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید و عدم تکمیل مراحل خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای دانش آموزان ایجاد نمی‌کند. بنابراین به اولیایی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام زمان رزرو روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که اولیاء پرداخت اینترنتی حساب خود را تسویه نماید، و بدیهی است که مجتمع آموزشی آئین روشن هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمت‌‏گذاری در سامانه خدمات مجتمع آموزشی آئین روشن مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.پایه قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در سامانه خدمات مجتمع آموزشی آئین روشن قیمت‏‌های است که توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول اعلام شده و مسئولیت رعایت کلیه مقررات قیمت گذاری بعهده ی ایشان است.

 

از توجه و همراهی همیشگی شما خوبان سپاسگزاریم.